Wat lees ik op dit moment?


Ik ben met verschillende boeken bezig. In de eerste plaats worstel ik me door de laatste hoofdstukken van War and Peace van Tolstoy. Worstelen klinkt zo negatief, en het is helemaal niet dat ik het geen mooi boek vind. Ik vind het een prachtig boek, maar het is zoooo dik. Ik heb het boek in de kast staan, maar lees het nu verder via DailyLit. Op die manier wordt het in mootjes gehakt, en als ik zo door ga moet ik binnen een week of twee klaar zijn.

Daarnaast ben ik afgelopen weekend begonnen met Disodered Minds van Minette Walters. Gewoon lekker om te ontspannen. Niet te ingewikkeld en lekker spannend. Ik geloof dat dit het derde of vierde boek is dat ik van haar lees. Vraag me niet waar de andere over gingen, dat weet ik echt niet meer, maar tijdens het lezen zelf ga je er helemaal in op. En dat vind ik toch het belangrijkste aan een boek!


Verder ligt Snow Falling On Cedars van David Guterson nog in de kast. Ik heb er al 100 pagina's in gelezen, en het is mooi. Maar toch twijfel ik of ik het wel uit zal lezen. Ik ben er al een paar weken mee bezig, en het schiet niet echt op. Het heeft me toch niet echt te pakken blijkbaar. En dan kan ik er misschien maar beter mee stoppen en iets anders beginnen.

Ik heb nog op de plank liggen (niet helemaal de goede uitdrukking in dit geval, want het is een digitaal boek) het boek dat ik in de January Batch van LibraryThing' Early Reviewers heb gewonnen; The Little Known van Janice Daugharty. Die moet ik binnenkort lezen en er een review over schrijven. Dus daar ga ik aan beginnen zodra ik óf War and Peace óf Disordered Minds uit heb!

No comments: